- sec = "Students"
- Artículo:
Shining examples
- Resumen:
Seven designers from four British schools light up their graduation shows
- Página:
152
- Sección:
Students
- Publicación:
Frame
- Número:
47
- Periodo:
noviembre – diciembre 2005
- ISSN:
172962
- SrcID:
172962-2005-06.txt
- Documento número 604522
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:21:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:21:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Shining examples
- Resumen:
Seven designers from four British schools light up their graduation shows
- Página:
152
- Sección:
Students
- Publicación:
Frame
- Número:
47
- Periodo:
noviembre – diciembre 2005
- ISSN:
172962
- SrcID:
13884239-2005-06.txt
- Documento número 179747
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:46:22 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:46:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Shining examples
- Resumen:
Seven designers from four British schools light up their graduation shows
- Página:
152
- Sección:
Students
- Publicación:
Frame
- Número:
47
- Periodo:
noviembre – diciembre 2005
- ISSN:
172962
- SrcID:
13884239-2005-06.txt
- Documento número 1071560
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:16:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:16:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Balancing act
- Autor:
Kendall Powell
- Resumen:
Mounting responsibilities can swamp the newly independent scientist. Kendall Powell asks if it's possible to manage your time without losing your creativity.
- Página:
390
- Sección:
Postdocs and Students
- Publicación:
Nature
- Volúmen:
438 ISSN 00280836
- Número:
7066
- Periodo:
Noviembre 17 2005
- SrcID:
00280836-2005-11-17.txt
- Documento número 294998
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:57:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:57:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Meeting (to move) up
- Autor:
Kendall Powell
- Resumen:
Scientific conferences give new faculty members a chance to meet the leaders in their field and to give themselves some much-needed exposure. Kendall Powell works the room.
- Página:
1060
- Sección:
Postdocs and Students
- Publicación:
Nature
- Volúmen:
436 ISSN 00280836
- Número:
7053
- Periodo:
Agosto 18 2005
- SrcID:
00280836-2005-08-18.txt
- Documento número 294154
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:57:06 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:57:06 p. m.
- Enlace directo