- sec = "Symposium"
- Artículo:
Black Women on Education: Complicating Identity and Negotiating Kinship
- Página:
01
- Sección:
Symposium
- Publicación:
Harvard Educational review
- Volúmen:
80
- Número:
01
- Periodo:
Primavera 2010
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2010-01.txt
- Documento número 635407
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Passin’ for black Race, Identity, and Bone Memory in Postracial America
- Autor:
Signithia Fordham
- Página:
04
- Sección:
Symposium
- Publicación:
Harvard Educational review
- Volúmen:
80
- Número:
01
- Periodo:
Primavera 2010
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2010-01.txt
- Documento número 635408
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From candy girls to cyber sista cihper: Narrating Black Females’ Color-Consciousness and Counterstories in and out of School
- Autor:
Carmen Kynard
- Página:
30
- Sección:
Symposium
- Publicación:
Harvard Educational review
- Volúmen:
80
- Número:
01
- Periodo:
Primavera 2010
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2010-01.txt
- Documento número 635409
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Postrace: Every good – bye ain’t gone
- Autor:
Iris Carter Ford
- Página:
53
- Sección:
Symposium
- Publicación:
Harvard Educational review
- Volúmen:
80
- Número:
01
- Periodo:
Primavera 2010
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2010-01.txt
- Documento número 635410
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Branching out and coming back together: Exploring the Undergraduate Experiences of Young Black Women: A Conversation with Victoria James, Imani Marrero, and Darleen Underwood
- Autor:
Chantal Francois
- Página:
61
- Sección:
Symposium
- Publicación:
Harvard Educational review
- Volúmen:
80
- Número:
01
- Periodo:
Primavera 2010
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2010-01.txt
- Documento número 635411
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Enlace directo