- sec = "Technology"
- Artículo:
In the mood for Moodle
- Resumen:
Jeff Stanford explains what Moodle is and what it can do for you
- Página:
58
- Sección:
Technology
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
54
- Periodo:
enero 2008
- ISSN:
1362-5276
- SrcID:
13625276-2008-01.txt
- Documento número 144964
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Webwatcher
- Resumen:
Russell Stannard finds a wealth of entertaining material in old government information films
- Página:
61
- Sección:
Technology
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
54
- Periodo:
enero 2008
- ISSN:
1362-5276
- SrcID:
13625276-2008-01.txt
- Documento número 144965
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Do you skype?
- Autor:
Peter Travis
- Resumen:
celebrates the many opportunities that online communication offers
- Página:
58
- Sección:
Technology
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
56
- Periodo:
Mayo 2008
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2008-03.txt
- Documento número 144985
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Webwatcher
- Autor:
Russell Stannard
- Resumen:
finds fun sites for all ages
- Página:
61
- Sección:
Technology
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
56
- Periodo:
Mayo 2008
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2008-03.txt
- Documento número 144986
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Ten serviceable sites
- Resumen:
Peter Travis offers a list of sites for materials creation
- Página:
54
- Sección:
Technology
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
57
- Periodo:
Julio 2008
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2008-04.txt
- Documento número 145008
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
- Enlace directo