- vol = "78 NO. 2"
- Artículo:
Hijacking Education Policy Decisions: Ballot Initiatives and the Case of Affirmative Action
- Autor:
Michele S. Moses
Lauren P. Saenz
- Página:
289
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
78 NO. 2
- Periodo:
Summer 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-02.txt
- Documento número 189916
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Different Worlds and Divergent Paths : Academic Careers Defined by Race and Gender
- Autor:
Juanita Johnson-Bailey
Ronald M. Cervero
- Página:
311
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
78 NO. 2
- Periodo:
Summer 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-02.txt
- Documento número 189917
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Language and the Performance of English-Language Learners in Math Word Problems
- Autor:
Maria Martiniello
- Página:
333
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
78 NO. 2
- Periodo:
Summer 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-02.txt
- Documento número 189918
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The New Outspoken Atheism and Education
- Autor:
Nel Noddings
- Página:
369
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
78 NO. 2
- Periodo:
Summer 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-02.txt
- Documento número 189919
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Beyond NCLB and AYP: One Superintendent’s Experience of School District Reform
- Autor:
Ron Sofo
- Página:
391
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
78 NO. 2
- Periodo:
Summer 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-02.txt
- Documento número 189920
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Enlace directo