- importsource = "0003066X-1997-11.txt"
- Artículo:
Scenarios: The scientist-prtactioner split and the future of Psychology Will there be two psychological professions: one that is scientific and academic and one thet provides services?
- Autor:
Charles E. Rice
- Publicación:
The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association
- Volúmen:
52
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 1997
- ISSN:
0003066X
- SrcID:
0003066X-1997-11.txt
- Documento número 1570600
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Curreent Issues: Student ratings of professors Validity Concerns and usefulness of student ratings of Instruction
- Autor:
Anthony G. Greenwald
- Publicación:
The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association
- Volúmen:
52
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 1997
- ISSN:
0003066X
- SrcID:
0003066X-1997-11.txt
- Documento número 1570601
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Making student Evaluations of teaching effectiveness effective: The critical issues of validity, Bias, and utility
- Autor:
Herbert W. Marsh
- Publicación:
The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association
- Volúmen:
52
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 1997
- ISSN:
0003066X
- SrcID:
0003066X-1997-11.txt
- Documento número 1570602
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Navigating Student ratings os instruction
- Autor:
Sylvia d’Apollonia
- Publicación:
The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association
- Volúmen:
52
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 1997
- ISSN:
0003066X
- SrcID:
0003066X-1997-11.txt
- Documento número 1570603
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Grading leniency is a removable contaminant of student ratings
- Autor:
Anthopny G. Greenwald
- Publicación:
The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association
- Volúmen:
52
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 1997
- ISSN:
0003066X
- SrcID:
0003066X-1997-11.txt
- Documento número 1570604
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
- Enlace directo