1. importsource = "0003066X-1997-11.txt"
Se encontraron 16 resultados.
Artículo:

Scenarios: The scientist-prtactioner split and the future of Psychology Will there be two psychological professions: one that is scientific and academic and one thet provides services?

Autor:

Charles E. Rice

Publicación:

The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association

Volúmen:

52

Número:

11

Periodo:

Noviembre 1997

ISSN:

0003066X

SrcID:

0003066X-1997-11.txt

  • Documento número 1570600
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Curreent Issues: Student ratings of professors Validity Concerns and usefulness of student ratings of Instruction

Autor:

Anthony G. Greenwald

Publicación:

The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association

Volúmen:

52

Número:

11

Periodo:

Noviembre 1997

ISSN:

0003066X

SrcID:

0003066X-1997-11.txt

  • Documento número 1570601
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Making student Evaluations of teaching effectiveness effective: The critical issues of validity, Bias, and utility

Autor:

Herbert W. Marsh

Publicación:

The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association

Volúmen:

52

Número:

11

Periodo:

Noviembre 1997

ISSN:

0003066X

SrcID:

0003066X-1997-11.txt

  • Documento número 1570602
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Navigating Student ratings os instruction

Autor:

Sylvia d’Apollonia

Publicación:

The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association

Volúmen:

52

Número:

11

Periodo:

Noviembre 1997

ISSN:

0003066X

SrcID:

0003066X-1997-11.txt

  • Documento número 1570603
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Grading leniency is a removable contaminant of student ratings

Autor:

Anthopny G. Greenwald

Publicación:

The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association

Volúmen:

52

Número:

11

Periodo:

Noviembre 1997

ISSN:

0003066X

SrcID:

0003066X-1997-11.txt

  • Documento número 1570604
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
  • Enlace directo