- importsource = "00131784-2009-02.txt"
- Artículo:
From surviving to thriving
- Autor:
Sonia Nieto
- Resumen:
Why and how teachers must continue learning throughout their lifetimes
- Página:
8
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
5
- Periodo:
febrero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-02.txt
- Documento número 631328
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The lessons are in the leading
- Autor:
Gordon A. Donaldson Jr
- Resumen:
Readers learn by identifying dilemmas, practicing strategies and reflecting on results
- Página:
14
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
5
- Periodo:
febrero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-02.txt
- Documento número 631329
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Moving beyond talk
- Autor:
Debra Smith
Bruce Wilson
Dick Corbett
- Resumen:
Six conditions lead to collective actions that bring change
- Página:
20
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
5
- Periodo:
febrero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-02.txt
- Documento número 631330
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How nations invest in teachers
- Autor:
Ruth Chung Wei
Alethea Andree
Linda Darling – Hammond
- Resumen:
High – achieving countries build professional learning into teachers’ workdays
- Página:
28
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
5
- Periodo:
febrero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-02.txt
- Documento número 631331
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning with blogs and wikis
- Autor:
Bill Ferriter
- Resumen:
Customized learning opportunities abound in the blogosphere
- Página:
34
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
5
- Periodo:
febrero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-02.txt
- Documento número 631332
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo