- importsource = "00131784-2009-11.txt"
- Artículo:
The Many Meanings of "Multiple Measures"
- Autor:
Susan M. Brookhart
- Resumen:
A seemingly simple term suggests different things in different contexts.
- Página:
6
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 134051
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Quest for Quality
- Autor:
Stephen Chappuis
Jan Chappuis
Rick Stiggins
- Resumen:
Quality tests and a balanced system are the keys to sound assessment.
- Página:
14
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 134052
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Feed Up, Back, Forward
- Autor:
Douglas Fisher
Nancy Frey
- Resumen:
Everyone talks about feedback, but a proactive approach is necessary, too. View a video.
- Página:
20
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 134053
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From Test Takers to Test Makers
- Autor:
Kari Smith
- Resumen:
Students who participate in the assessment process lose their test anxiety and remember more of 26what they learn.
- Página:
26
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 134054
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Big Tests: What Ends Do They Serve?
- Autor:
Gerald Bracey
- Resumen:
NAEP, PISA, and TIMSS: What are their purposes, and are they being misused?
- Página:
32
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 134055
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Enlace directo