- importsource = "00131962-2005-03.txt"
- Artículo:
Technology and the future of educational crafts
- Autor:
Michael Eisenberg
- Página:
3
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
45
- Número:
3
- Periodo:
May-June 2005
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2005-03.txt
- Documento número 134419
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A growing revolution in American education
- Sub título:
Toward transformation and the rising expectations of today’s students
- Autor:
Susan Patrick
- Página:
12
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
45
- Número:
3
- Periodo:
May-June 2005
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2005-03.txt
- Documento número 134420
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Five powerful ways technology can enhance teaching and learning in higher education
- Autor:
Richard E. West
Charles R. Graham
- Página:
20
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
45
- Número:
3
- Periodo:
May-June 2005
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2005-03.txt
- Documento número 134421
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Designing a tool for evaluating web-based instruction
- Sub título:
Description and lessons learned
- Autor:
Robert A. Reiser
Cathleen S. Alfano
Erin H. Brooks
- Página:
28
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
45
- Número:
3
- Periodo:
May-June 2005
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2005-03.txt
- Documento número 134422
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Systematic and systemic design of instruction as an iterative process
- Sub título:
A functional model for practice in the real world
- Autor:
Katherine S. Cennamo
Debby Kalk
- Página:
40
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
45
- Número:
3
- Periodo:
May-June 2005
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2005-03.txt
- Documento número 134423
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Enlace directo