- importsource = "00131962-2012-06.txt"
- Artículo:
Scholarly Communications in a New Key: Introduction to Special Issue
- Autor:
Lucy Appert
- Página:
3
- Sección:
Special Issue Articles
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
52
- Número:
6
- Periodo:
Noviembre-Diciembre 2012
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2012-06.txt
- Documento número 135046
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Promoting Diversity and Sustainability in the Scholarly Publishing Ecosystem: The University of Michigan’s MPublishing Redefines the Role of Libraries in Publishing
- Autor:
Kevin S. Hawkins
- Página:
8
- Sección:
Special Issue Articles
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
52
- Número:
6
- Periodo:
Noviembre-Diciembre 2012
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2012-06.txt
- Documento número 135047
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
New Technologies, New Approaches to Evaluating Academic Productivity
- Autor:
Peter J. Rich & Richard E. West
- Página:
10
- Sección:
Special Issue Articles
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
52
- Número:
6
- Periodo:
Noviembre-Diciembre 2012
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2012-06.txt
- Documento número 135048
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Towards Networked Knowledge: The Learning Registry, an Infrastructure for Sharing Online Learning Resources
- Autor:
Ashley Lee, et al.
- Página:
14
- Sección:
Special Issue Articles
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
52
- Número:
6
- Periodo:
Noviembre-Diciembre 2012
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2012-06.txt
- Documento número 135049
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A New Key to Scholarly Collaboration?
- Autor:
Jack Fitzmier
- Página:
19
- Sección:
Special Issue Articles
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
52
- Número:
6
- Periodo:
Noviembre-Diciembre 2012
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2012-06.txt
- Documento número 135050
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Enlace directo