- importsource = "00144029-1993-06.txt"
- Artículo:
Quality of life as a conceptual framework for evaluating transition Outcomes
- Autor:
Andrew S. Halpern
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Mayo 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-06.txt
- Documento número 1568767
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Quality of life as context for planning and evaluation of services For people with disabilities
- Autor:
Ruth E. Dennis
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Mayo 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-06.txt
- Documento número 1568768
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Gifted girls in a rural community: Math attitudes and career options
- Autor:
Julie Lamb
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Mayo 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-06.txt
- Documento número 1568769
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Analysis of science textbook recommendations provided for students With disabilities
- Autor:
Rene S. Parmar
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Mayo 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-06.txt
- Documento número 1568770
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching phonological awareness to young children with learning Disabilities
- Autor:
Rollanda E. O’Connor
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Mayo 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-06.txt
- Documento número 1568771
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo