- importsource = "00178055-2004-03.txt"
- Artículo:
Drawing on education: using drawings to document schooling and suport change
- Autor:
Walt Haney
Michael Russell
Damian Bebell
- Página:
241
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
74
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2004
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2004-03.txt
- Documento número 1545815
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:16 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:16 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Relating classroom teaching to student learning: A critical analysis of why research has failed to bridge the theory-practice gap
- Autor:
Graham Nuthall
- Página:
273
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
74
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2004
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2004-03.txt
- Documento número 1545816
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:16 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:16 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The assessment of complex performance: a socially situated interpretative act
- Autor:
Suellen Butler Shay
- Página:
307
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
74
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2004
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2004-03.txt
- Documento número 1545817
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:16 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:16 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Voices inside schools. Newjack: teaching in a failing middle school
- Autor:
Peter Sipe
- Página:
330
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
74
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2004
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2004-03.txt
- Documento número 1545818
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:16 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:16 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The human rights handbook: a global perspective for education by Liam Gearon
- Autor:
Jennifer De Forest
- Página:
340
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
74
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2004
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2004-03.txt
- Documento número 1545819
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:16 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:16 a. m.
- Enlace directo