- importsource = "00178055-2011-01.txt"
- Artículo:
Children's Need to Know: Curiosity in Schools.
- Autor:
Engel, Susan.
- Página:
625
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
81
- Número:
4
- Periodo:
invierno 2011
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2011-01.txt
- Documento número 190050
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Work Children Do: Unpacking Gendered Conflict in an Elementary Classroom.
- Autor:
Kawai, Hana
Taylor, Emily R.
- Página:
646
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
81
- Número:
4
- Periodo:
invierno 2011
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2011-01.txt
- Documento número 190051
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An Important Part of Me: A Dialogue About Difference.
- Autor:
Lico, Sofia
Luttrell, Wendy.
- Página:
667
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
81
- Número:
4
- Periodo:
invierno 2011
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2011-01.txt
- Documento número 190052
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Acquiring Double Images: White Preservice Teachers Locating Themselves in a Raced World.
- Autor:
Seidl, Barbara L.
Hancock, Stephen D.
- Página:
687
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
81
- Número:
4
- Periodo:
invierno 2011
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2011-01.txt
- Documento número 190053
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Writing to Read: A Meta-Analysis of the Impact of Writing and Writing Instruction on Reading.
- Autor:
Graham, Steve; Hebert, Michael.
- Página:
710
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
81
- Número:
4
- Periodo:
invierno 2011
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2011-01.txt
- Documento número 190054
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Enlace directo