- importsource = "00178055-2016-02.txt"
- Artículo:
Changing the Place of Teacher Education: Feminism, Fear, and Pedagogical Paradoxes
- Autor:
STEPHANIE JONES
HILARY E. HUGHES
- Página:
161
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
86
- Número:
2
- Periodo:
verano 2016
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2016-02.txt
- Documento número 190204
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:27 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:27 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
“Get an Education in Case He Leaves You”: Consejos for Mexican American Women PhDs
- Autor:
MICHELLE M. ESPINO
- Página:
183
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
86
- Número:
2
- Periodo:
verano 2016
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2016-02.txt
- Documento número 190205
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:27 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:27 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Making Through the Lens of Culture and Power: Toward Transformative Visions for Educational Equity
- Autor:
SHIRIN VOSSOUGHI
PAULA K. HOOPER
MEG ESCUDÉ
- Página:
206
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
86
- Número:
2
- Periodo:
verano 2016
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2016-02.txt
- Documento número 190206
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:27 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:27 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Formation of Community-Engaged Scholars: A Collaborative Approach to Doctoral Training in Education Research
- Autor:
MARK R. WARREN
SOOJIN OH PARK
MARA CASEY TIEKEN
- Página:
233
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
86
- Número:
2
- Periodo:
verano 2016
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2016-02.txt
- Documento número 190207
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:27 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:27 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Dilemma of Care: A Theory and Praxis of Citizenship-Based Care for China’s Rural Migrant Youth
- Autor:
LISA YIU
- Página:
261
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
86
- Número:
2
- Periodo:
verano 2016
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2016-02.txt
- Documento número 190208
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:27 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:27 p. m.
- Enlace directo
- 1-5
- 6-10