- importsource = "00219584-2003-02.txt"
- Artículo:
Evaluating Teaching Is Important
- Autor:
John W. Moore
- Página:
119
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
80
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2003-02.txt
- Documento número 1668840
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:19 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:19 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Especially for High School Teachers. A Teacher's to Do List
- Autor:
Erica K. Jacobsen
- Página:
121
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
80
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2003-02.txt
- Documento número 1668841
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:19 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:19 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Report: Nobel Prize in Chemistry, 2002. Using Mass Spectrometry for Proteins
- Autor:
Martha M. Vestling
- Página:
122
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
80
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2003-02.txt
- Documento número 1668842
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:19 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:19 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Report: Nobel Prize in Chemistry, 2002. Using NMR to Determine Protein Structure in Solution
- Autor:
Silvia Cavagnero
- Página:
125
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
80
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2003-02.txt
- Documento número 1668843
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:19 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:19 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Association Reports 2YC3. A Snapshot of Chemistry Programs and Faculty at Two-Year Colleges
- Autor:
Mary Ann Ryan
Michael Neuschatz
Jodi Wesemann
Janet M. Boese
- Página:
129
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
80
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2003-02.txt
- Documento número 1668844
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:19 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:19 p. m.
- Enlace directo