- importsource = "00219584-2012-03.txt"
- Artículo:
Science Education for Global Sustainability: What Is Necessary for Teaching, Learning, and Assessment Strategies?
- Autor:
Uri Zoller
- Página:
297
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-03.txt
- Documento número 248719
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
We Need To Update the Teaching of Valence Theory
- Autor:
Huw O. Pritchard
- Página:
301
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-03.txt
- Documento número 248720
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
UV–Visible Spectrometers: Versatile Instruments across the Chemistry Curriculum
- Autor:
Demetra A. C. Czegan
Diana K. Hoover
- Página:
304
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-03.txt
- Documento número 248721
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Misinterpretation of Entropy as “Disorder”
- Autor:
Frank L. Lambert
- Página:
310
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-03.txt
- Documento número 248722
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Response to “The Misinterpretation of Entropy as ‘Disorder’”
- Autor:
Arieh Y. Ben-Naim
- Página:
311
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-03.txt
- Documento número 248723
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Enlace directo