- importsource = "00219584-2014-09.txt"
- Artículo:
Introducing the Journal of Chemical Education’s “Special Issue: Advanced Placement (AP) Chemistry”
- Autor:
Gregory T. Rushton
- Página:
1273
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-09.txt
- Documento número 249662
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reflections on the Curriculum Framework Underpinning the Redesigned Advanced Placement Chemistry Course
- Autor:
David J. Yaron
- Página:
1276
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-09.txt
- Documento número 249663
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Integrating “Big Ideas” with a Traditional Topic Sequence in the AP Chemistry Course: First Steps
- Autor:
Christopher Kennedy
- Página:
1280
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-09.txt
- Documento número 249664
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How the Chemistry Modeling Curriculum Engages Students in Seven Science Practices Outlined by the College Board
- Autor:
Erica Posthuma-Adams
- Página:
1284
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-09.txt
- Documento número 249665
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Integrating Particulate Representations into AP Chemistry and Introductory Chemistry Courses
- Autor:
Stephen G. Prilliman
- Página:
1291
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-09.txt
- Documento número 249666
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Enlace directo