- importsource = "00219584-2016-07.txt"
- Artículo:
The Division of Chemical Education Executive Committee, Board of Publication, and ACS Examinations Institute Board of Trustees: A Historical Perspective from 1985 to 2015
- Autor:
Marcy H. Towns
Thomas A. Holme
- Página:
1163
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
7
- Periodo:
julio 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-07.txt
- Documento número 250457
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Review of Planck: Driven by Vision, Broken by War
- Autor:
Jeffrey Kovac
- Página:
1170
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
7
- Periodo:
julio 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-07.txt
- Documento número 250458
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Review of Top Drugs: Their History, Pharmacology, and Syntheses
- Autor:
Michael B. Jacobs
- Página:
1171
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
7
- Periodo:
julio 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-07.txt
- Documento número 250459
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Game-Based Approach To Learning the Idea of Chemical Elements and Their Periodic Classification
- Autor:
Antonio Joaquín Franco-Mariscal
José María Oliva-Martínez
Ángel Blanco-López
- Página:
1173
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
7
- Periodo:
julio 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-07.txt
- Documento número 250460
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Characterizing Instructional Practices in the Laboratory: The Laboratory Observation Protocol for Undergraduate STEM
- Autor:
Jonathan B. Velasco
Adam Knedeisen
Dihua Xue
- Página:
1191
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
7
- Periodo:
julio 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-07.txt
- Documento número 250461
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo