1. importsource = "00219584-2016-07.txt"
Se encontraron 56 resultados.
Artículo:

The Division of Chemical Education Executive Committee, Board of Publication, and ACS Examinations Institute Board of Trustees: A Historical Perspective from 1985 to 2015

Autor:

Marcy H. Towns

Thomas A. Holme

Página:

1163

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

7

Periodo:

julio 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-07.txt

  • Documento número 250457
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Review of Planck: Driven by Vision, Broken by War

Autor:

Jeffrey Kovac

Página:

1170

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

7

Periodo:

julio 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-07.txt

  • Documento número 250458
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Review of Top Drugs: Their History, Pharmacology, and Syntheses

Autor:

Michael B. Jacobs

Página:

1171

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

7

Periodo:

julio 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-07.txt

  • Documento número 250459
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Game-Based Approach To Learning the Idea of Chemical Elements and Their Periodic Classification

Autor:

Antonio Joaquín Franco-Mariscal

José María Oliva-Martínez

Ángel Blanco-López

Página:

1173

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

7

Periodo:

julio 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-07.txt

  • Documento número 250460
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Characterizing Instructional Practices in the Laboratory: The Laboratory Observation Protocol for Undergraduate STEM

Autor:

Jonathan B. Velasco

Adam Knedeisen

Dihua Xue

Página:

1191

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

7

Periodo:

julio 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-07.txt

  • Documento número 250461
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo