- importsource = "00222437-2002-02.txt"
- Artículo:
Investigating Category Pricing Behavior at a Retail Chain In studying retailer pricing behavior researchers typically assume that retailers maximize profits across all brands in a focal product category
- Autor:
Pradeep K. Chintagunta
- Página:
141
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
39
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 2002
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2002-02.txt
- Documento número 1670488
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
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- Artículo:
Earning the Right to Indulge: Effort as a Determinant of Customer Preferences Toward Frequency Program Rewards Frequency (loyalty) programs (FPs) that recognize Reward frequent customers have become one of the most commonly used marketing tools for retaining customers stimulating product or service usage
- Autor:
Ran Kivetz
Itamar Simonson
- Página:
155
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
39
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 2002
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2002-02.txt
- Documento número 1670489
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
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- Artículo:
Developing Synergies Between Promotions and Brands in Different Price-Quality Tiers Promotions have long been recognized as a potent tool for managing brands. Managers must understand which specific promotions used in which combinations for which brands will be most effective in achieving marketing objectives
- Autor:
Katherine N. Lemon
Stephen M. Nowlis
- Página:
171
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
39
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 2002
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2002-02.txt
- Documento número 1670490
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
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- Artículo:
Absence Makes the Mind Grow Sharper: Effects of Element Omission on Subsequent Recall Advertisers often leave out important elements from their advertisements either volitionally or because of public policy concerns
- Autor:
Jaideep Sengupta
Gerald J. Gorn
- Página:
186
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
39
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 2002
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2002-02.txt
- Documento número 1670491
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
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- Artículo:
Designing Loyalty-Building Programs for Packaged Goods Brands The authors investigate the effects of loyalty programs on loyalty to packaged goods brands. Findings from a series of experiments indicate that the incentive that is offered in a loyalty program is important to whether the program succeeds or fails at building brand loyalty
- Autor:
Michelle L. Roehm
Ellen Bolman Pullins
Harper A. Roehm
- Página:
202
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
39
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 2002
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2002-02.txt
- Documento número 1670492
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
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