- importsource = "01430343-1993-04.txt"
- Artículo:
Neuropsychology In The Schools: Does It Belong? Many Neuropcychological Were Paradignms Were Initiallyy Based On Adults With Documented Brain Damage
- Autor:
Cynthia A. Riccio
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-04.txt
- Documento número 1569658
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Parental Behavior And African Adolescent’s Slef Concepts; This Study The Relationships Between Adolescents’ Perceptins Of Parental Behavior And A Measure Of Adolescents Self Concepts
- Autor:
Mzobanzi M. Mboya
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-04.txt
- Documento número 1569659
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Pedology In Europe And Developmental Psychology In Ukraine; An Educational Movement Defined As Pedology Emerged In Europe Prior To The First World War
- Autor:
Ivan Z. Holowinski
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-04.txt
- Documento número 1569660
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
School Relatede Anger In Israeli Adolescent Students: Major Determinants And Coping Strategies; This Study Out To Investigate Major Determinants And Sources Of Student Responses To Anger In The Classroom And To Identify Commonly Employed Student Responses To Anger Stemming From Interaction With Students And Teachers Alike
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-04.txt
- Documento número 1569661
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Validity Of Ht Perceived Life Satisfaction Scale
- Autor:
E. Scott Huebner
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-04.txt
- Documento número 1569662
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo