- importsource = "01430343-1999-04.txt"
- Artículo:
Recent trends in the re-integration of pupils with emotional and behavioral difficulties in the united kingdom
- Autor:
Peter Farrell
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
20
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1999
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1999-04.txt
- Documento número 1569760
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Small School classes, small problems? a study of peer harassment, emotional problems and student perception of social support at school in small and large classes
- Autor:
Marit Boyesen
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
20
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1999
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1999-04.txt
- Documento número 1569761
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
School Psychologists Versus reality
- Autor:
Eve Kikas
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
20
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1999
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1999-04.txt
- Documento número 1569762
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Characteristics and types of services received by children with two types of attention deficits
- Autor:
Melissa Stormont
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
20
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1999
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1999-04.txt
- Documento número 1569763
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
School district central office power and student performance
- Autor:
Steven A. Peterson
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
20
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1999
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1999-04.txt
- Documento número 1569764
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo