1. importsource = "03601315-2008-11.txt"
Se encontraron 84 resultados.
Artículo:

A fit-gap analysis of e-business curricula and job demand in Taiwan and the US

Autor:

Eldon Y. Li

H.J. Rebecca Yen

C.Y. John Cheng

Página:

969

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 92769
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effectiveness of a blended e-learning cooperative approach in an Egyptian teacher education programme

Autor:

Heba EL-Deghaidy

Ahmed Nouby

Página:

988

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 92770
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An empirical study on students’ ability to comprehend design patterns

Autor:

Alexander Chatzigeorgiou

Nikolaos Tsantalis

Ignatios Deligiannis

Página:

1007

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 92771
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

TEx-Sys model for building intelligent tutoring systems

Autor:

Slavomir Stankov

Marko Rosi?

Branko Žitko

Página:

1017

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 92772
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Wiki-based rapid prototyping for teaching-material design in e-Learning grids

Autor:

Wen-Chung Shih

Shian-Shyong Tseng

Chao-Tung Yang

Página:

1037

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 92773
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo