- importsource = "03601315-2009-09.txt"
- Artículo:
A cyberphilosophical issue in education: Unethical computer using behavior – The case of prospective teachers
- Autor:
Kadir Beycioglu
- Página:
201
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
53
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-09.txt
- Documento número 627474
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Changing middle-school students’ attitudes and performance regarding engineering with computer-based social models
- Autor:
E. Ashby Plant
Amy L. Baylor
Celeste E. Doerr
- Página:
209
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
53
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-09.txt
- Documento número 627475
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The role of perceived user-interface design in continued usage intention of self-paced e-learning tools
- Autor:
Vincent Cho
T.C. Edwin Cheng
W.M. Jennifer Lai
- Página:
216
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
53
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-09.txt
- Documento número 627476
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Workforce readiness: A study of university students’ fluency with information technology
- Autor:
Karen Kaminski
Jamie Switzer
Gene Gloeckner
- Página:
228
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
53
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-09.txt
- Documento número 627477
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Instructional technologies in social science instruction in South Africa
- Autor:
Johann Louw
Cheryl Brown
Johan Muller
- Página:
234
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
53
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-09.txt
- Documento número 627478
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Enlace directo