- importsource = "03601315-2010-01.txt"
- Artículo:
Computers & Education: Looking back and looking forward
- Autor:
Shelly Heller
Chin-Chung Tsai
Jean Underwood
- Página:
01
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
01
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-01.txt
- Documento número 637363
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using computer supported collaborative learning strategies for helping students acquire self-regulated problem-solving skills in mathematics
- Autor:
Georgia Lazakidou
Symeon Retalis
- Página:
03
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
01
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-01.txt
- Documento número 637364
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Collaborative activities enabled by GroupScribbles (GS): An exploratory study of learning effectiveness
- Autor:
Chee-Kit Looi
Wenli Chen
Foo-Keong Ng
- Página:
14
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
01
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-01.txt
- Documento número 637365
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Globally-perceived experiences of online instructors: A preliminary exploration
- Autor:
Pei-Hsuan Hsieh
- Página:
27
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
01
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-01.txt
- Documento número 637366
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
WebCT – The quasimoderating effect of perceived affective quality on an extending Technology Acceptance Model
- Autor:
Manuel J. Sanchez-Franco
- Página:
37
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
01
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-01.txt
- Documento número 637367
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
- Enlace directo