- importsource = "03601315-2013-07.txt"
- Artículo:
Prediction of student course selection in online higher education institutes using neural network
- Autor:
Ahmad A. Kardan
Hamid Sadeghi
Saeed Shiry Ghidary
- Página:
1
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
65
- Periodo:
julio 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-07.txt
- Documento número 93742
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The digital natives as learners: Technology use patterns and approaches to learning
- Autor:
Penny Thompson
- Página:
12
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
65
- Periodo:
julio 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-07.txt
- Documento número 93743
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Interactive stories and exercises with dynamic feedback for improving reading comprehension skills in deaf children
- Autor:
Ornella Mich
Emanuele Pianta
Nadia Mana
- Página:
34
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
65
- Periodo:
julio 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-07.txt
- Documento número 93744
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning about locomotion patterns: Effective use of multiple pictures and motion-indicating arrows
- Autor:
Birgit Imhof
Katharina Scheiter
J÷rg Edelmann
- Página:
45
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
65
- Periodo:
julio 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-07.txt
- Documento número 93745
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
ôClickersö and metacognition: A quasi-experimental comparative study about metacognitive self-regulation and use of electronic feedback devices
- Autor:
Melanie Brady
Helena Seli
Jane Rosenthal
- Página:
56
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
65
- Periodo:
julio 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-07.txt
- Documento número 93746
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo