- importsource = "09636625-2015-02.txt"
- Artículo:
A surfeit of science: The “CSI effect” and the media appropriation of the public understanding of science
- Autor:
Simon A. Cole
- Página:
130
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
24
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2015
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2015-02.txt
- Documento número 397656
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Corporate science education: Westinghouse and the value of science in mid-twentieth century America
- Autor:
Sevan G. Terzian
Leigh Shapiro
- Página:
147
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
24
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2015
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2015-02.txt
- Documento número 397657
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Economic crisis and public attitudes toward science: A study of regional differences in Spain
- Autor:
Luis Sanz-Menéndez
Gregg G. Van Ryzin
- Página:
167
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
24
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2015
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2015-02.txt
- Documento número 397658
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Science in pictures: Visual representation of climate change in Spain’s television news
- Autor:
Bienvenido León
Mª Carmen Erviti
- Página:
183
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
24
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2015
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2015-02.txt
- Documento número 397659
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Does television reflect the evolution of scientific knowledge? The case of attention deficit hyperactivity disorder coverage on French television
- Autor:
Mélanie Bourdaa
Jan Pieter Konsman
Claire Sécail
- Página:
200
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
24
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2015
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2015-02.txt
- Documento número 397660
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:56 p. m.
- Enlace directo