1. importsource = "09636625-2017-08.txt"
Se encontraron 14 resultados.
Artículo:

Experiments in engagement: Designing public engagement with science and technology for capacity building

Autor:

Cynthia Selin

Kelly Campbell Rawlings

Kathryn de Ridder-Vignone

Página:

634

Publicación:

Public Understanding of Science

Volúmen:

26

Número:

6

Periodo:

agosto 2017

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2017-08.txt

  • Documento número 879358
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:54:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:54:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Decomposing the effects of time on the social acceptability of biotechnology using age-period-cohort-country models

Autor:

Damien Rousselière

Samira Rousselière

Página:

650

Publicación:

Public Understanding of Science

Volúmen:

26

Número:

6

Periodo:

agosto 2017

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2017-08.txt

  • Documento número 879359
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:54:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:54:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Identifying public expectations of genetic biobanks

Autor:

Christine Critchley

Dianne Nicol

Rebekah McWhirter

Página:

671

Publicación:

Public Understanding of Science

Volúmen:

26

Número:

6

Periodo:

agosto 2017

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2017-08.txt

  • Documento número 879360
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:54:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:54:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Science diplomacy: Investigating the perspective of scholars on politics–science collaboration in international affairs

Autor:

Birte Fähnrich

Página:

688

Publicación:

Public Understanding of Science

Volúmen:

26

Número:

6

Periodo:

agosto 2017

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2017-08.txt

  • Documento número 879361
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:54:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:54:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A science confidence gap: Education, trust in scientific methods, and trust in scientific institutions in the United States, 2014

Autor:

Peter Achterberg

Willem de Koster

Jeroen van der Waal

Página:

704

Publicación:

Public Understanding of Science

Volúmen:

26

Número:

6

Periodo:

agosto 2017

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2017-08.txt

  • Documento número 879362
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:54:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:54:03 a. m.
  • Enlace directo