1. isn = "00333085"
Se encontraron 131 resultados.
Artículo:

The impact of pictorial stimulus on written expression output of adolescents and adults

Autor:

Jason C. Cole

Tracy A. Muenz

Bryan Y. Ouchi

Nadeen L. Kaufman

Alan S. Kaufman

Página:

1

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

34

Número:

1

Periodo:

Enero 1997

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1997-01.txt

  • Documento número 395358
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

WISC-R factor structures among White, Mexican American, and African American children: A research note

Autor:

Richard R. Valencia

Richard J. Rankin

Tom Oakland

Página:

11

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

34

Número:

1

Periodo:

Enero 1997

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1997-01.txt

  • Documento número 395359
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A theoretical framework for training monolingual school psychologists to work with multilingual/multicultural children: An exploration of the major competencies

Autor:

Sharon-Ann Gopaul-McNicol

Página:

17

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

34

Número:

1

Periodo:

Enero 1997

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1997-01.txt

  • Documento número 395360
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Time-in/time-out as a response to noncompliance and inappropriate behavior with children with developmental disabilities: Two case studies

Autor:

D. Joe Olmi

Robert C. Sevier

Deborah F. Nastasi

Página:

31

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

34

Número:

1

Periodo:

Enero 1997

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1997-01.txt

  • Documento número 395361
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effectiveness of a transitional prekindergarten program on later academic achievement

Autor:

Roberta L. Buntaine

Virginia K. Costenbader

Página:

41

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

34

Número:

1

Periodo:

Enero 1997

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1997-01.txt

  • Documento número 395362
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo