1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

Transforming a teacher education method course through technology

Autor:

C. Angeli

Resumen:

Effects on preservice teachers’ technology competency

Página:

383

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

45

Número:

4

Periodo:

December 2005

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2005-04.txt

  • Documento número 92449
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Usability, quality, value and e-learning continuance decisions

Autor:

C. M. Chiu

M. H. Hsu

S. Y. Sun

T. C. Lin

Página:

399

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

45

Número:

4

Periodo:

December 2005

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2005-04.txt

  • Documento número 92450
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A usability comparison of PDA based quizzes and pape rand pencil quizzes

Autor:

N. Segall

T. L. Doolen

J. D. Porter

Página:

417

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

45

Número:

4

Periodo:

December 2005

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2005-04.txt

  • Documento número 92451
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Preparing undergraduate students for work in virtual product development teams

Autor:

R. Zavbi

Página:

357

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

44

Número:

4

Periodo:

4 de mayo 2005

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2005-05.txt

  • Documento número 92452
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Gander issues in internet access and favourite internet activities among Greek high school pupils inside and outside school

Autor:

M. Papastergiou

C. Solomonidou

Página:

377

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

44

Número:

4

Periodo:

4 de mayo 2005

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2005-05.txt

  • Documento número 92453
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Enlace directo