- importsource = "00219584-2009-05.txt"
- Artículo:
Excel for Scientists and Engineers: Numerical Methods (E. Joseph Billo); Advanced Excel for Scientific Data Analysis, 2nd Edition (Robert de Levie)
- Autor:
Scott A. Sinex
- Página:
570
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-05.txt
- Documento número 1140024
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
JCE DigiDemos: Tested Demonstrations "Magic Eraser" Flame Tests
- Autor:
Arthur M. Landis
Malonne I. Davies
Linda Landis
- Página:
577
- Sección:
Chemistry for everyone
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-05.txt
- Documento número 1140025
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Ethanol as an Alternative Fuel for Automobiles. Using the First Law of Thermodynamics To Calculate the "Corn-Area-per-Car" Ratio
- Autor:
William J. Pietr
- Página:
579
- Sección:
Chemistry for everyone
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-05.txt
- Documento número 1140026
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From Bunsen Burners to Fuel Cells. Invoking Energy Transducers To Exemplify "Paths" and Unify the Energy-Related Concepts of Thermochemistry and Thermodynamics
- Autor:
Paul W. Hladky
- Página:
582
- Sección:
In the classroom
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-05.txt
- Documento número 1140027
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Adaptive Tools and Techniques To Teach a Class of Students Who Are Blind or Low-Vision
- Autor:
Cary A. Supalo
Thomas E. Mallouk
James Lanouette
Christeallia Amorosi
H. David Wohlers
Kathleen McEnnis
- Página:
587
- Sección:
In the classroom
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-05.txt
- Documento número 1140028
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:23 a. m.
- Enlace directo