1. importsource = "00219584-2009-05.txt"
Se encontraron 123 resultados.
Artículo:

Excel for Scientists and Engineers: Numerical Methods (E. Joseph Billo); Advanced Excel for Scientific Data Analysis, 2nd Edition (Robert de Levie)

Autor:

Scott A. Sinex

Página:

570

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

86

Número:

5

Periodo:

mayo 2009

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2009-05.txt

  • Documento número 1140024
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:23 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:23 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

JCE DigiDemos: Tested Demonstrations "Magic Eraser" Flame Tests

Autor:

Arthur M. Landis

Malonne I. Davies

Linda Landis

Página:

577

Sección:

Chemistry for everyone

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

86

Número:

5

Periodo:

mayo 2009

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2009-05.txt

  • Documento número 1140025
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:23 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:23 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Ethanol as an Alternative Fuel for Automobiles. Using the First Law of Thermodynamics To Calculate the "Corn-Area-per-Car" Ratio

Autor:

William J. Pietr

Página:

579

Sección:

Chemistry for everyone

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

86

Número:

5

Periodo:

mayo 2009

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2009-05.txt

  • Documento número 1140026
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:23 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:23 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

From Bunsen Burners to Fuel Cells. Invoking Energy Transducers To Exemplify "Paths" and Unify the Energy-Related Concepts of Thermochemistry and Thermodynamics

Autor:

Paul W. Hladky

Página:

582

Sección:

In the classroom

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

86

Número:

5

Periodo:

mayo 2009

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2009-05.txt

  • Documento número 1140027
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:23 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:23 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using Adaptive Tools and Techniques To Teach a Class of Students Who Are Blind or Low-Vision

Autor:

Cary A. Supalo

Thomas E. Mallouk

James Lanouette

Christeallia Amorosi

H. David Wohlers

Kathleen McEnnis

Página:

587

Sección:

In the classroom

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

86

Número:

5

Periodo:

mayo 2009

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2009-05.txt

  • Documento número 1140028
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:23 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:23 a. m.
  • Enlace directo