- importsource = "1989-01.txt"
- Artículo:
An examination of the stability of the Bayley scales of infant development with high-risk infants
- Autor:
Martha J. Cook
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1989
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1989-01.txt
- Documento número 1633849
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:25 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:25 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Low cost system using parents to monitor the development of at-risk infants
- Autor:
Diane Bricker
Jane Squierez
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1989
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1989-01.txt
- Documento número 1633850
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:25 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:25 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Developing problem-solving skills enhance task persistence of handicapped preschool children
- Autor:
Merle B. Karnes
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1989
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1989-01.txt
- Documento número 1633851
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:25 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:25 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A functional classification for early childhood education
- Autor:
William R. Dunlap
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1989
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1989-01.txt
- Documento número 1633852
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:25 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:25 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Book review: Evaluation family programs, edited by Heather B. Weiss and Francine H. Jacobs
- Autor:
Barbara Lowenthall
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1989
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1989-01.txt
- Documento número 1633853
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:25 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:25 p. m.
- Enlace directo