1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

Clicking Across Cultures

Autor:

Sandy Cutshall

Resumen:

Through today's technologies, students learn new languages and develop global awareness

Página:

40

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

1

Periodo:

Septiembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-09.txt

  • Documento número 538453
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teaching with Controversy

Autor:

Susan Graseck

Resumen:

How to teach students to weigh—and weigh in on—a range of views

Página:

45

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

1

Periodo:

Septiembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-09.txt

  • Documento número 538454
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Well-Rounded Education for a Flat World

Autor:

Richard H. Hersh

Resumen:

The simplistic debate about content versus skills is moot in a world that demands both

Página:

50

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

1

Periodo:

Septiembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-09.txt

  • Documento número 538455
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Change Agents

Autor:

Cheryl Lemke

Resumen:

Why we must reinvent authentic instruction and the resources to help do so

Página:

54

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

1

Periodo:

Septiembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-09.txt

  • Documento número 538456
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Needed: Global Villagers

Autor:

Yong Zhao

Resumen:

What could be more important than to learn to live peacefully?

Página:

60

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

1

Periodo:

Septiembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-09.txt

  • Documento número 538457
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
  • Enlace directo