- isn = "00131784"
- Artículo:
21st Century Scholars
- Autor:
Terrence Clark
- Resumen:
A district extends its school day, and the students applaud
- Página:
66
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
1
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-09.txt
- Documento número 538458
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Students Have the Answers
- Autor:
Debra Gerdes
- Resumen:
When businesses share their problems with students, some surprising solutions result
- Página:
71
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
1
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-09.txt
- Documento número 538459
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Why Educators Should Care About Games
- Autor:
Sasha A. Barab
- Resumen:
Virtual accomplishments lead to real learning
- Página:
76
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
1
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-09.txt
- Documento número 538460
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Six Steps to Better Vocabulary Instruction
- Autor:
Robert J. Marzano
- Página:
83
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
1
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-09.txt
- Documento número 538461
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Taking the Digital Plunge
- Autor:
Bill Ferriter
- Página:
85
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
1
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-09.txt
- Documento número 538462
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
- Enlace directo