- importsource = "0003066X-1997-03.txt"
- Artículo:
Rethinking Psychology And The Schools: Implications Of Recent National Policy
- Autor:
Rikc Jay Short
- Publicación:
The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association
- Volúmen:
52
- Número:
03
- Periodo:
Marzo 1997
- ISSN:
0003066X
- SrcID:
0003066X-1997-03.txt
- Documento número 1635323
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:41 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:41 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Education Reform In The United States: National Policy In Support Of Local Efforts For School Improvement
- Autor:
Gerald N. Tirozzi
- Publicación:
The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association
- Volúmen:
52
- Número:
03
- Periodo:
Marzo 1997
- ISSN:
0003066X
- SrcID:
0003066X-1997-03.txt
- Documento número 1635324
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:41 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:41 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Psychology’s Role In Statewide Education Reform Kentucky As An Example
- Autor:
Vicki Phillips
- Publicación:
The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association
- Volúmen:
52
- Número:
03
- Periodo:
Marzo 1997
- ISSN:
0003066X
- SrcID:
0003066X-1997-03.txt
- Documento número 1635325
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:41 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:41 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Building The Capacity Of Schools To Improve The Health Of Tha Nation: A Call For Assistance From Psychologists
- Autor:
Lloyd J. Kolbe
- Publicación:
The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association
- Volúmen:
52
- Número:
03
- Periodo:
Marzo 1997
- ISSN:
0003066X
- SrcID:
0003066X-1997-03.txt
- Documento número 1635326
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:41 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:41 p. m.
- Enlace directo