- importsource = "00131784-2002-03.txt"
- Artículo:
Essential Skills for New Teachers
- Autor:
H. Jerome Freiberg
- Resumen:
On-the job training for novice teachers must include planning, management, and assessment techniques
- Página:
56
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-03.txt
- Documento número 1573136
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
PDS Partnerships Come of Age Robin
- Autor:
Haskell McBee
Janet Moss
- Resumen:
How professional development schools encourage collaboration and innovation
- Página:
61
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-03.txt
- Documento número 1573137
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Why Invest in Professional Development Schools?
- Autor:
Marsha Levine
- Resumen:
These university-school partnerships put teacher candidates in classrooms for longer periods of time and provide a network of support
- Página:
65
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-03.txt
- Documento número 1573138
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The PD Certificate
- Autor:
Keith Marty
Kathy Barranco
Nancy Van Caster
- Resumen:
A certificate program offers incentives for educators to improve their expertise
- Página:
69
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-03.txt
- Documento número 1573139
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Video to Reflect on Curriculum
- Autor:
Lou-Ellen Finn
- Resumen:
To implement a challenging science curriculum, teachers share advice as they watch tapes of their own and others' practice
- Página:
72
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-03.txt
- Documento número 1573140
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo