- importsource = "00131784-2002-05.txt"
- Artículo:
For This Report Sponsored By The Rockefeller Foundation, the Authors Analyze why Funding Disparities Exist and Whether Such Inequities Affect Achievement
- Autor:
Bruce J. Biddle
David C. Berliner
- Página:
48
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
8
- Periodo:
Mayo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-05.txt
- Documento número 1573180
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Improving teaching and learning is an increasingly complex act
- Autor:
Deborah King
- Página:
61
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
8
- Periodo:
Mayo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-05.txt
- Documento número 1573181
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What do Teachers Admire Most About Effective Principals?
- Autor:
Sandra L. Harris
Sandra Lowery
- Página:
64
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
8
- Periodo:
Mayo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-05.txt
- Documento número 1573182
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Licensure Assessment Rules Out Thoughtful Answers and Favors Glib, Politically Correct Responses, This Author Says
- Autor:
Gary L. Anderson
- Página:
67
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
8
- Periodo:
Mayo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-05.txt
- Documento número 1573183
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Author Tells How the Assessment Was Developed and Defends Its Use and Effectiveness In Licensing Professional Leaders
- Autor:
John H. Holloway
- Página:
71
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
8
- Periodo:
Mayo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-05.txt
- Documento número 1573184
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo