1. importsource = "00131784-2002-05.txt"
Se encontraron 34 resultados.
Artículo:

For This Report Sponsored By The Rockefeller Foundation, the Authors Analyze why Funding Disparities Exist and Whether Such Inequities Affect Achievement

Autor:

Bruce J. Biddle

David C. Berliner

Página:

48

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

8

Periodo:

Mayo 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-05.txt

  • Documento número 1573180
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Improving teaching and learning is an increasingly complex act

Autor:

Deborah King

Página:

61

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

8

Periodo:

Mayo 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-05.txt

  • Documento número 1573181
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What do Teachers Admire Most About Effective Principals?

Autor:

Sandra L. Harris

Sandra Lowery

Página:

64

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

8

Periodo:

Mayo 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-05.txt

  • Documento número 1573182
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Licensure Assessment Rules Out Thoughtful Answers and Favors Glib, Politically Correct Responses, This Author Says

Autor:

Gary L. Anderson

Página:

67

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

8

Periodo:

Mayo 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-05.txt

  • Documento número 1573183
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Author Tells How the Assessment Was Developed and Defends Its Use and Effectiveness In Licensing Professional Leaders

Autor:

John H. Holloway

Página:

71

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

8

Periodo:

Mayo 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-05.txt

  • Documento número 1573184
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo