- importsource = "00131784-2003-02.txt"
- Artículo:
Using Data: Two Wrongs and a Right
- Autor:
Robert J. Marzano
- Resumen:
How Schools Can Avoid Common Mistakes in Building Their School Improvement Plan
- Página:
56
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-02.txt
- Documento número 1573235
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Data Warehousing: Beyond Disaggregation
- Autor:
Lawrence M. Rudner
Carol Boston
- Resumen:
A Well-Organized Data Archive Allows a Wide Range of Analyses Using Both Cross-Sectional and Longitudinal Data
- Página:
62
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-02.txt
- Documento número 1573236
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Tale of Two Schools' Data
- Autor:
Beverly A. Parsons
- Resumen:
Connecting Instruction, Professional Development, and Student Learning Makes All the Difference Between Successful and Unsuccessful Data Use
- Página:
66
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-02.txt
- Documento número 1573237
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Data to Differentiate Instruction
- Autor:
Kay Brimijoin
Ede Marquissee
Carol Ann Tomlinson
- Resumen:
Collecting Data from Students Is Key to Shaping Effective Instruction
- Página:
70
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-02.txt
- Documento número 1573238
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How Classroom Assessments Improve Learning The Assessments Most Likely to Improve Student Achievement Are Those That Teachers Create
- Autor:
Thomas R. Guskey
- Página:
6
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-02.txt
- Documento número 1638020
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo