1. importsource = "00131784-2005-05.txt"
Se encontraron 60 resultados.
Artículo:

Preparing Teachers for High-Poverty Schools

Autor:

Samuel Miller

Gerald G. Duffy

Jean Rohr

Robert Gasparello

Sue Mercier

Resumen:

A school-university partnership has long-term benefits for hard-to-staff schools

Página:

62

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

8

Periodo:

May 2005

ISSN:

00131784   

SrcID:

00131784-2005-05.txt

  • Documento número 133418
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Trial By Fire

Autor:

Elizabeth Chase Morrison

Resumen:

An administrator muses about the training that she wished she had received

Página:

66

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

8

Periodo:

May 2005

ISSN:

00131784   

SrcID:

00131784-2005-05.txt

  • Documento número 133419
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Let Kids Come First

Autor:

Micaela Rubalcava

Resumen:

Most young teachers believe teaching is first and foremost about making personal connections with students

Página:

70

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

8

Periodo:

May 2005

ISSN:

00131784   

SrcID:

00131784-2005-05.txt

  • Documento número 133420
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

South Africa, 2004: Power, Passion, Promise

Autor:

Martha Bruckner

Resumen:

ASCD's immediate past president reflects on the Executive Council's visit to South Africa

Página:

74

Sección:

Special Topic

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

8

Periodo:

May 2005

ISSN:

00131784   

SrcID:

00131784-2005-05.txt

  • Documento número 133421
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Perspectives: The right new teachers

Autor:

Marge Scherer

Página:

7

Sección:

Departments

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

8

Periodo:

May 2005

ISSN:

00131784   

SrcID:

00131784-2005-05.txt

  • Documento número 133422
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo