- importsource = "00131784-2009-11.txt"
- Artículo:
Getting Away from Seat Time
- Autor:
Mary Ellen Freeley
Richard Hanzelka
- Resumen:
New Hampshire's Follow the Child initiative brings personalized learning to the forefront.
- Página:
63
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 134061
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Looking at Student Work
- Autor:
Angie Deuel
Tamara Holmlund Nelson
David Slavit
Anne Kennedy
- Resumen:
How student work can enrich students' understanding as well as prove that they are learning.
- Página:
69
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 134062
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Grading What Matters
- Autor:
Tony Winger
- Resumen:
Students too often think adults care most about whether they turn in assignments.
- Página:
73
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 134063
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Special Topic / The Problem with Performance Pay
- Autor:
Donald B. Gratz
- Resumen:
As we discuss performance pay, let's also review our goals for students.
- Página:
76
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 134064
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching with Interactive Whiteboards
- Autor:
Robert J. Marzano
- Página:
80
- Sección:
Departments
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 134065
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Enlace directo