1. importsource = "00144029-1998-04.txt"
Se encontraron 18 resultados.
Artículo:

A Close Look At The Cognitive Play Of Preschoolers With Visual Impairments In The Home; Observations Of The Cognitive Play Of Children In Their Homes Revealed Differences In The Play Of Children Who Were Functionality Blind And Those With Low Vision

Autor:

Margaret Hughes

Jamie Dote-Kwan

Janet Dolendo.

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

64

Número:

4

Periodo:

Primavera 1998

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1998-04.txt

  • Documento número 1633735
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Quantitative And Qualitative Analyses Of The Academic, Social Daily Living And Vacational Pursuits Of Adolescents And Yound Adults With Visual Impairments, Indicated To That Additional Support May Be Needed In Socialization And Career Developmental For These Individuals To Archieve Life Success

Autor:

Sharon Zell Sacks

Karen E. Wolffe

Deborah Tierney

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

64

Número:

4

Periodo:

Primavera 1998

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1998-04.txt

  • Documento número 1633736
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Classroom Dynamics And The Developmental Of Serious Emotional Disturbance

Autor:

Allie Lago-Delello

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

64

Número:

4

Periodo:

Primavera 1998

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1998-04.txt

  • Documento número 1633737
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

By Examining The Knowledge Base Of Special Education And The Methods Of Impirist Science, This Article Suggests That Neither Can Provide The Foundation For, Nor Sustain Adequate Reform In Special Education

Autor:

Deborah J. Callagher

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

64

Número:

4

Periodo:

Primavera 1998

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1998-04.txt

  • Documento número 1633738
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Verbal Prompting Hand Over Instruction And Passive Observation In Teaching Children With Developmental Disabilities

Autor:

G. B. Biederman

J. L. Fairmall

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

64

Número:

4

Periodo:

Primavera 1998

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1998-04.txt

  • Documento número 1633739
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
  • Enlace directo