- importsource = "00144029-1998-04.txt"
- Artículo:
A Close Look At The Cognitive Play Of Preschoolers With Visual Impairments In The Home; Observations Of The Cognitive Play Of Children In Their Homes Revealed Differences In The Play Of Children Who Were Functionality Blind And Those With Low Vision
- Autor:
Margaret Hughes
Jamie Dote-Kwan
Janet Dolendo.
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
64
- Número:
4
- Periodo:
Primavera 1998
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1998-04.txt
- Documento número 1633735
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Quantitative And Qualitative Analyses Of The Academic, Social Daily Living And Vacational Pursuits Of Adolescents And Yound Adults With Visual Impairments, Indicated To That Additional Support May Be Needed In Socialization And Career Developmental For These Individuals To Archieve Life Success
- Autor:
Sharon Zell Sacks
Karen E. Wolffe
Deborah Tierney
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
64
- Número:
4
- Periodo:
Primavera 1998
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1998-04.txt
- Documento número 1633736
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Classroom Dynamics And The Developmental Of Serious Emotional Disturbance
- Autor:
Allie Lago-Delello
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
64
- Número:
4
- Periodo:
Primavera 1998
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1998-04.txt
- Documento número 1633737
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
By Examining The Knowledge Base Of Special Education And The Methods Of Impirist Science, This Article Suggests That Neither Can Provide The Foundation For, Nor Sustain Adequate Reform In Special Education
- Autor:
Deborah J. Callagher
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
64
- Número:
4
- Periodo:
Primavera 1998
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1998-04.txt
- Documento número 1633738
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Verbal Prompting Hand Over Instruction And Passive Observation In Teaching Children With Developmental Disabilities
- Autor:
G. B. Biederman
J. L. Fairmall
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
64
- Número:
4
- Periodo:
Primavera 1998
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1998-04.txt
- Documento número 1633739
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
- Enlace directo