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Artículo:

Best Practice. Sustainable Growth, the DuPont Way. If you're looking for a new definition of corporate social responsibility, sustainable growth is it, says the CEO of DuPont. And it's not just the right thing to do; Sustainability can generate huge economic value.

Autor:

Chad Holliday

Página:

129

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

79

Número:

8

Periodo:

Septiembre 2001

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2001-09.txt

  • Documento número 1461327
  • Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:09:42 a. m.
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Artículo:

Tool Kit. Distance Still Matters: The Hard Reality of Global Expansion. Companies routinely exaggerate the attractiveness of foreign markets, and this practice can lead to expensive mistakes. The problem is that the standard tools of analysis fail to factor in the effects of distance on opportunity-not only geographic distance but also cultural, political, and economic distance

Página:

137

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

79

Número:

8

Periodo:

Septiembre 2001

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2001-09.txt

  • Documento número 1461328
  • Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:09:42 a. m.
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Artículo:

Strategic Humor. P.C. Vey find humor in human nature. Social Insecurity

Autor:

David Brown

Dave Carpenter

David Harbough

Scott Arthur Masear

Página:

104

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

79

Número:

8

Periodo:

Septiembre 2001

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2001-09.txt

  • Documento número 1461329
  • Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:09:42 a. m.
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Artículo:

Books in Brief. Read HBR's take on four recent business books: The Change Monster: The Human Forces that fuel or foil corporate transformation and change; Digital Dealing: How E-Markets are transforming the economy; Inviting Disaster: lessons from the Edge of Technology; and Will and Vision: how latecomers grow to dominate markets.

Página:

149

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

79

Número:

8

Periodo:

Septiembre 2001

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2001-09.txt

  • Documento número 1461330
  • Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:09:42 a. m.
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Artículo:

What goes around. The necessity of Nonconformity. To encourage "adventure" in business, managers must be willing to grant power to those who don't fit in.

Página:

164

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

79

Número:

8

Periodo:

Septiembre 2001

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2001-09.txt

  • Documento número 1461331
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