- importsource = "00219584-1983-06.txt"
- Artículo:
The 1982 Dreyfus Institute for High School Chemistry Teachers: A retrospective
- Autor:
Judith Himes
- Página:
474
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
60
- Número:
6
- Periodo:
junio 1983
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1983-06.txt
- Documento número 239397
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Experiencing matter
- Autor:
Mins Minssen
Peter Nentwig
- Página:
476
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
60
- Número:
6
- Periodo:
junio 1983
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1983-06.txt
- Documento número 239398
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Improving students' problem solving skills: a methodical approach for a preparatory chemistry course
- Autor:
Julien Genyea
- Página:
478
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
60
- Número:
6
- Periodo:
junio 1983
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1983-06.txt
- Documento número 239399
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A chemistry laboratory project to develop thinking and writing skills
- Autor:
W. Daniel Goodman
John C. Bean
- Página:
483
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
60
- Número:
6
- Periodo:
junio 1983
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1983-06.txt
- Documento número 239400
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Giant atomic and molecular models and other lecture demonstration devices designed for concrete operational students.
- Autor:
Rubin Battino
- Página:
485
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
60
- Número:
6
- Periodo:
junio 1983
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1983-06.txt
- Documento número 239401
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:08 p. m.
- Enlace directo