- importsource = "00219584-1983-09.txt"
- Artículo:
A Piaget learning-cycle laboratory approach to teaching descriptive inorganic chemistry
- Autor:
Gary Wulfsberg
- Página:
725
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
60
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 1983
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1983-09.txt
- Documento número 239551
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Is "why" more important than "what"?
- Autor:
Robert E. Schaffrath
- Página:
728
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
60
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 1983
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1983-09.txt
- Documento número 239552
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What do we do when all students have personal computers?
- Autor:
John W. Moore
Elizabeth A. Moore
- Página:
730
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
60
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 1983
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1983-09.txt
- Documento número 239553
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Distribution of chemical education software
- Autor:
G. L. Breneman
- Página:
731
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
60
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 1983
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1983-09.txt
- Documento número 239554
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
MOLPLOT - Displaying results of MO calculations
- Autor:
John J. Houser
- Página:
731
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
60
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 1983
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1983-09.txt
- Documento número 239555
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:09 p. m.
- Enlace directo