1. importsource = "00219584-2006-12.txt"
Se encontraron 168 resultados.
Artículo:

Understanding Isotopic Distributions in Mass Spectrometry

Autor:

Juris Meija

Página:

1761

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

83

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2006

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2006-12.txt

  • Documento número 246160
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:43 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:43 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Partners in Innovation: Teaching Assistants in College Science Courses (Elaine Seymour with Ginger Melton, Douglas J. Wiese, and Liane Pedersen-Gallegos)

Autor:

Norbert J. Pienta

Página:

1762

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

83

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2006

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2006-12.txt

  • Documento número 246161
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:43 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:43 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teaching American Students: A Guide for International Faculty and Teaching Assistants in Colleges and Universities, 3rd Edition (Ellen Sarkisian)

Autor:

Jeffrey Kovac

Página:

1763

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

83

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2006

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2006-12.txt

  • Documento número 246162
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:43 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:43 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Nature's Way To Make the Lantibiotics

Autor:

Heather A. Relyea

Wilfred A. van der Donk

Página:

1769

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

83

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2006

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2006-12.txt

  • Documento número 246163
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:43 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:43 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Mentoring an Undergraduate Research Student in the Structural and Nonstructural Properties of Drugs

Autor:

Julie B. Ealy

Veronica Kvarta

Página:

1779

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

83

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2006

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2006-12.txt

  • Documento número 246164
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:43 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:43 p. m.
  • Enlace directo