- importsource = "00219584-2014-05.txt"
- Artículo:
Promoting Undergraduate STEM Education at a Historically Black College and University through Research Experience
- Autor:
Sayo O. Fakayode
Mamudu Yakubu
Olasumbo M. Adeyeye
- Página:
622
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-05.txt
- Documento número 249534
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Visualizing Dispersion Interactions
- Autor:
Elinor Gottschalk
Bhawani Venkataraman
- Página:
666
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-05.txt
- Documento número 249535
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Audience Response Systems during Interactive Lectures To Promote Active Learning and Conceptual Understanding of Stoichiometry
- Autor:
Sandra Cotes
José Cotuá
- Página:
673
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-05.txt
- Documento número 249536
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Use of Screen Capture To Produce Media for Organic Chemistry
- Autor:
John G. D’Angelo
- Página:
678
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-05.txt
- Documento número 249537
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Eliciting Student Explanations of Experimental Results Using an Online Discussion Board
- Autor:
Ginger V. Shultz
Grace A. Winschel
Ronald C. Inglehart
- Página:
684
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-05.txt
- Documento número 249538
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Enlace directo