- importsource = "00219584-2015-05.txt"
- Artículo:
Using Free Computational Resources To Illustrate the Drug Design Process in an Undergraduate Medicinal Chemistry Course
- Autor:
Ricardo P. Rodrigues
Saulo F. Andrade
Susimaire P. Mantoani
- Página:
827
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-05.txt
- Documento número 249961
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Prospective Method To Guide Small Molecule Drug Design
- Autor:
Alan T. Johnson
- Página:
836
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-05.txt
- Documento número 249962
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Khat and Meow Meow Tale: Teaching the Relevance of Chemistry through Novel Recreational Drugs
- Autor:
Suzanne Fergus
Kathryn Kellett
Ute Gerhard
- Página:
843
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-05.txt
- Documento número 249963
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Quantitative Analysis of Heavy Metals in Children’s Toys and Jewelry: A Multi-Instrument, Multitechnique Exercise in Analytical Chemistry and Public Health
- Autor:
Lauren E. Finch
Margot M. Hillyer,
Michael C. Leopold
- Página:
849
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-05.txt
- Documento número 249964
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Comprehensive Application To Assist in Acid–Base Titration Self-Learning: An Approach for High School and Undergraduate Students
- Autor:
David González-Gómez
Diego Airado Rodríguez
Florentina Cañada-Cañada
- Página:
855
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-05.txt
- Documento número 249965
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo