1. importsource = "00219584-2015-05.txt"
Se encontraron 76 resultados.
Artículo:

Using Free Computational Resources To Illustrate the Drug Design Process in an Undergraduate Medicinal Chemistry Course

Autor:

Ricardo P. Rodrigues

Saulo F. Andrade

Susimaire P. Mantoani

Página:

827

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

5

Periodo:

Mayo 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-05.txt

  • Documento número 249961
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Prospective Method To Guide Small Molecule Drug Design

Autor:

Alan T. Johnson

Página:

836

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

5

Periodo:

Mayo 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-05.txt

  • Documento número 249962
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Khat and Meow Meow Tale: Teaching the Relevance of Chemistry through Novel Recreational Drugs

Autor:

Suzanne Fergus

Kathryn Kellett

Ute Gerhard

Página:

843

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

5

Periodo:

Mayo 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-05.txt

  • Documento número 249963
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Quantitative Analysis of Heavy Metals in Children’s Toys and Jewelry: A Multi-Instrument, Multitechnique Exercise in Analytical Chemistry and Public Health

Autor:

Lauren E. Finch

Margot M. Hillyer,

Michael C. Leopold

Página:

849

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

5

Periodo:

Mayo 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-05.txt

  • Documento número 249964
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Comprehensive Application To Assist in Acid–Base Titration Self-Learning: An Approach for High School and Undergraduate Students

Autor:

David González-Gómez

Diego Airado Rodríguez

Florentina Cañada-Cañada

Página:

855

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

5

Periodo:

Mayo 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-05.txt

  • Documento número 249965
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Enlace directo