- importsource = "00219584-2015-08.txt"
- Artículo:
Writing-to-Learn the Nature of Science in the Context of the Lewis Dot Structure Model
- Autor:
Ginger V. Shultz
Anne Ruggles Gere
- Página:
1325
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-08.txt
- Documento número 250062
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Wildfires in the Lab: Simple Experiment and Models for the Exploration of Excitable Dynamics
- Autor:
Christian Punckt
Pablo S. Bodega
Prabha Kaira
- Página:
1330
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-08.txt
- Documento número 250063
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Virtual and Printed 3D Models for Teaching Crystal Symmetry and Point Groups
- Autor:
Lluís Casas
Eugènia Estop
- Página:
1338
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-08.txt
- Documento número 250064
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Adapting Advanced Inorganic Chemistry Lecture and Laboratory Instruction for a Legally Blind Student
- Autor:
John R. Miecznikowski
Matthew J. Guberman-Pfeffer
Elizabeth E. Butrick
- Página:
1344
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-08.txt
- Documento número 250065
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring Perspectives and Identifying Potential Challenges Encountered with Crime Scene Investigations when Developing Chemistry Curricula
- Autor:
A Bakarr Kanu
Megan Pajski
Machelle Hartman
- Página:
1353
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-08.txt
- Documento número 250066
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo