1. importsource = "00219584-2015-08.txt"
Se encontraron 68 resultados.
Artículo:

Writing-to-Learn the Nature of Science in the Context of the Lewis Dot Structure Model

Autor:

Ginger V. Shultz

Anne Ruggles Gere

Página:

1325

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

8

Periodo:

Agosto 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-08.txt

  • Documento número 250062
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Wildfires in the Lab: Simple Experiment and Models for the Exploration of Excitable Dynamics

Autor:

Christian Punckt

Pablo S. Bodega

Prabha Kaira

Página:

1330

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

8

Periodo:

Agosto 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-08.txt

  • Documento número 250063
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Virtual and Printed 3D Models for Teaching Crystal Symmetry and Point Groups

Autor:

Lluís Casas

Eugènia Estop

Página:

1338

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

8

Periodo:

Agosto 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-08.txt

  • Documento número 250064
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Adapting Advanced Inorganic Chemistry Lecture and Laboratory Instruction for a Legally Blind Student

Autor:

John R. Miecznikowski

Matthew J. Guberman-Pfeffer

Elizabeth E. Butrick

Página:

1344

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

8

Periodo:

Agosto 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-08.txt

  • Documento número 250065
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Exploring Perspectives and Identifying Potential Challenges Encountered with Crime Scene Investigations when Developing Chemistry Curricula

Autor:

A Bakarr Kanu

Megan Pajski

Machelle Hartman

Página:

1353

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

8

Periodo:

Agosto 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-08.txt

  • Documento número 250066
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Enlace directo