1. importsource = "00219584-2016-04.txt"
Se encontraron 90 resultados.
Artículo:

Designing and Demonstrating a Master Student Project To Explore Carbon Dioxide Capture Technology

Autor:

Florine Asherman

Gilles Cabot

Cyril Crua

Página:

633

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

4

Periodo:

abril 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-04.txt

  • Documento número 250345
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Incorporating Sustainability and Life Cycle Assessment into First-Year Inorganic Chemistry Major Laboratories

Autor:

Marta Guron

Jared J. Paul

Margaret H. Roeder

Página:

639

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

4

Periodo:

abril 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-04.txt

  • Documento número 250346
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Design of a Dynamic Undergraduate Green Chemistry Course

Autor:

Sarah A. Kennedy

Página:

645

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

4

Periodo:

abril 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-04.txt

  • Documento número 250347
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Discovering Inexpensive, Effective Catalysts for Solar Energy Conversion: An Authentic Research Laboratory Experience

Autor:

Sarah E. Shaner

Paul D. Hooker

Anne-Marie Nickel

Página:

650

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

4

Periodo:

abril 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-04.txt

  • Documento número 250348
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Incorporating Course-Based Undergraduate Research Experiences into Analytical Chemistry Laboratory Curricula

Autor:

Melissa A. Kerr

Fei Yan

Página:

658

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

4

Periodo:

abril 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-04.txt

  • Documento número 250349
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo