- importsource = "0031921X-2014-09.txt"
- Artículo:
iRadioactivity — Possibilities and Limitations for Using Smartphones and Tablet PCs as Radioactive Counters
- Autor:
Jochen Kuhn
Alexander Molz
Sebastian Gröber
- Página:
351
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
52
- Número:
6
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2014-09.txt
- Documento número 351830
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:23 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:23 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Three Misconceptions About Radiation — And What We Teachers Can Do to Confront Them
- Autor:
Susanne Neumann
- Página:
357
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
52
- Número:
6
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2014-09.txt
- Documento número 351831
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:23 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:23 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
And the Survey Says…
- Autor:
Susan C. White
- Página:
359
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
52
- Número:
6
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2014-09.txt
- Documento número 351832
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:23 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:23 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Apparatus Named After Our Academic Ancestors, III
- Autor:
Thomas B. Greenslade Jr.
- Página:
360
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
52
- Número:
6
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2014-09.txt
- Documento número 351833
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:23 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:23 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Plumbdads and Quarkles: Discussing Modeling Trends with Students Using Fictional Parameters
- Autor:
Timothy Grove
- Página:
3564
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
52
- Número:
6
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2014-09.txt
- Documento número 351834
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:23 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:23 p. m.
- Enlace directo