- importsource = "03601315-2008-01.txt"
- Artículo:
On the usability and likeability of virtual reality games for education: The case of VR-ENGAGE
- Autor:
Maria Virvou
George Katsionis
- Página:
154
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-01.txt
- Documento número 770505
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An approach to effortless construction of program animations
- Autor:
J. Ángel Velázquez-Iturbide
Cristóbal Pareja-Flores
Jaime Urquiza-Fuentes
- Página:
179
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-01.txt
- Documento número 770506
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
“I’m keeping those there, are you?” The role of a new user interface paradigm – Separate Control of Shared Space (SCOSS) – in the collaborative decision-making process
- Autor:
Lucinda Kerawalla
Darren Pearce
Nicola Yuill
Rosemary Luckin
Amanda Harris
- Página:
193
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-01.txt
- Documento número 770507
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Blending asynchronous discussion groups and peer tutoring in higher education: An exploratory study of online peer tutoring behaviour
- Autor:
Marijke De Smet
Hilde Van Keer
Martin Valcke
- Página:
207
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-01.txt
- Documento número 770508
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What makes teachers use technology in the classroom? Exploring the factors affecting facilitation of technology with a Korean sample
- Autor:
Youngkyun Baek
Jaeyeob Jung
Bokyeong Kim
- Página:
224
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-01.txt
- Documento número 770509
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
- Enlace directo