1. importsource = "03601315-2008-01.txt"
Se encontraron 58 resultados.
Artículo:

On the usability and likeability of virtual reality games for education: The case of VR-ENGAGE

Autor:

Maria Virvou

George Katsionis

Página:

154

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

1

Periodo:

Enero 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-01.txt

  • Documento número 770505
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An approach to effortless construction of program animations

Autor:

J. Ángel Velázquez-Iturbide

Cristóbal Pareja-Flores

Jaime Urquiza-Fuentes

Página:

179

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

1

Periodo:

Enero 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-01.txt

  • Documento número 770506
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

“I’m keeping those there, are you?” The role of a new user interface paradigm – Separate Control of Shared Space (SCOSS) – in the collaborative decision-making process

Autor:

Lucinda Kerawalla

Darren Pearce

Nicola Yuill

Rosemary Luckin

Amanda Harris

Página:

193

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

1

Periodo:

Enero 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-01.txt

  • Documento número 770507
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Blending asynchronous discussion groups and peer tutoring in higher education: An exploratory study of online peer tutoring behaviour

Autor:

Marijke De Smet

Hilde Van Keer

Martin Valcke

Página:

207

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

1

Periodo:

Enero 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-01.txt

  • Documento número 770508
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What makes teachers use technology in the classroom? Exploring the factors affecting facilitation of technology with a Korean sample

Autor:

Youngkyun Baek

Jaeyeob Jung

Bokyeong Kim

Página:

224

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

1

Periodo:

Enero 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-01.txt

  • Documento número 770509
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
  • Enlace directo