1. importsource = "03601315-2010-02.txt"
Se encontraron 81 resultados.
Artículo:

Assisting students with argumentation plans when solving problems in CSCL

Autor:

Monteserin, Ariel

Schiaffino, Silvia

Amandi, Analía

Página:

416

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 93049
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Group differences in computer supported collaborative learning: Evidence from patterns of Taiwanese students’ online communication

Autor:

Chiu, Chiung-Hui

Hsiao, Hsieh-Fen

Página:

427

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 93050
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effects of a computer-assisted concept mapping learning strategy on EFL college students’ English reading comprehension

Autor:

Liu, Pei-Lin

Chen, Chiu-Jung

Chang, Yu-Ju

Página:

436

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 93051
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Investigating acceptance toward mobile learning to assist individual knowledge management: Based on activity theory approach

Autor:

Liaw, Shu-Sheng

Hatala, Marek

Huang, Hsiu-Mei

Página:

446

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 93052
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Comparison of examination methods based on multiple-choice questions and constructed-response questions using personal computers

Autor:

Ventouras, Errikos

Triantis, Dimos

Tsiakas, Panagiotis

Stergiopoulos, Charalampos

Página:

455

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 93053
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo